  • Data: 2004-02-10 14:01:45
    Temat: Re: Data potwierdzenia przelewu - ciekawostka
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wystawić dokument można, ale broń Boże przyznać się, że było to w
    > niedzielę?

    to jakas choroba krajowa chyba, zamowilem sobie pewna usluge w niedziele,
    poprosilem o rachunek - ktory wystawiono mi z data wsteczna :--( na
    zapytanie uslyszalem odpowiedz - no co pan - jeszcze mi sie urzad skarbowy
    przyczepi :-)) hi hi - pewnie wszyscy tacy bogobojni albo cuś :-))
    jak widac "komputery" tez boja sie gniewu ze wyslaly Ci dokument w dzien
    swiatecznym :-))