  • 81. Data: 2007-08-17 07:37:17
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A gdzie jest napisane, że to tylko za energię? To działa z każdym
    > wierzycielem, który zechce wysyłać faktury do banku

    "Pierwszą firmą, której klienci mogą korzystać z dynamicznych zleceń stałych
    jest Zakład Energetyczny Kraków S.A."
    Te kolejne to jakie?

    No i kwestia przeprowadzania się do Krakowa.
    W niektórych bankach działa to w "paru" miastach więcej... ;)

    > Stała, od wielu, wielu lat, usługa.

    Nie chce mi się sprawdzać. A z tego wynika, że na pewno promocja czasowa...
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 82. Data: 2007-08-17 08:07:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-17 09:37, Maciej Loret stwierdził, że:

    > "Pierwszą firmą, której klienci mogą korzystać z dynamicznych zleceń stałych
    > jest Zakład Energetyczny Kraków S.A."
    > Te kolejne to jakie?

    Te kolejne to "każdy wierzyciel, który zechce wysyłać faktury do banku".

    > No i kwestia przeprowadzania się do Krakowa.
    > W niektórych bankach działa to w "paru" miastach więcej... ;)

    A gdzie jest napisane, że to działa tylko w Krakowie?

    > Nie chce mi się sprawdzać. A z tego wynika, że na pewno promocja czasowa...
    > ;)

    Sens tłumaczenia Ci prostych rzeczy staje się dla mnie wątpliwy ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 83. Data: 2007-08-17 08:26:51
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    >>> http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/dyn_zlecenia_stale

    > A gdzie jest napisane, że to tylko za energię? To działa z każdym
    > wierzycielem, który zechce wysyłać faktury do banku

    > Stała, od wielu, wielu lat, usługa.

    Ale opis usługi to faktycznie jest debilny. Po przeczytaniu też uznałem,
    że tylko ZEK SA

    Poza tym "Wystarczy, że firma wobec której masz zobowiązania podpisała z
    naszym Bankiem umowę."
    Czy aby na pewno w ten sam sposób działają te "zlecenia stałe" w innych
    bankach (chociaż PeKaO)? Czyli podpisywanie umów przez wierzyciela z
    każdym bankiem osobno? Toż to masakra.

  • 84. Data: 2007-08-17 08:37:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Te kolejne to "każdy wierzyciel, który zechce wysyłać faktury do banku".

    To po cholerę wspominali o ZE w Krakowie?

    > A gdzie jest napisane, że to działa tylko w Krakowie?

    Takie odniosłem wrażenie. Chętni jednak muszą zadzwonić, żeby się
    przekonać...

    > Sens tłumaczenia Ci prostych rzeczy staje się dla mnie wątpliwy ;)

    Ale jak przeczyta to mój główny adwwersarz w tym wątku, będzie wiedział jak
    ja się czuję... ;)))

  • 85. Data: 2007-08-17 08:38:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-17 10:26, Wojciech Nawara stwierdził, że:
    > Ale opis usługi to faktycznie jest debilny. Po przeczytaniu też uznałem,
    > że tylko ZEK SA

    Fakt, mylące.

> [...]
    > Czy aby na pewno w ten sam sposób działają te "zlecenia stałe" w innych
    > bankach (chociaż PeKaO)? Czyli podpisywanie umów przez wierzyciela z

    A tutaj to nie wiem co autor miał na myśli. Jak wspominałem, wystarczy,
    aby wierzyciel słał faktury do banku (w każdym razie kiedyś tak to
    działało).

  • 86. Data: 2007-08-17 08:40:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-17 10:37, Maciej Loret stwierdził, że:
    > stałych
    >
    > To po cholerę wspominali o ZE w Krakowie?

    Bo jest pierwszą (pierwsza=!jedyna) firmą?

    > Takie odniosłem wrażenie. Chętni jednak muszą zadzwonić, żeby się
    > przekonać...

    Zgodzę się, że opis tej usługi jest co najmniej dziwny ;-)

    A ;-)

  • 87. Data: 2007-08-17 08:58:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bo jest pierwszą (pierwsza=!jedyna) firmą?

    Ja bym dopisał wszystkie pozostałe firmy, gdybym chciał się pochwalić.
    Dlatego zasugerowało mi to, że ZE w Krakowie jest jedyną taką firmą.

  • 88. Data: 2007-08-17 10:41:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 09:57:34 +0200, Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.
    > Jako, że w PekaoSA interesują mnie głównie bankomaty oraz zlecenia stałe, to
    > może nie wiem.
    > Czego takiego nie oferuje interfejs w PekaoSA w przeciwieństwie do BPH?

    Nie wiem jak teraz pekaoSA, ale:
    - koszyk (przygotowanie X przelewów do podpisania na później
    - dowolnie konfigurowalne powiadomienia (mail, sms)
    - rejestr zdarzeń

    > Nie robię więcej (niedługo będzie drugi, do spłaty drugiej karty) - od tego
    > są darmowe zlecenia stałe (coś czego zwykle nie ma gdzieindziej).

    Czyli _dla Ciebie_ pekao jest OK :) Ja np. wykonuję kilkanaście przelewów
    miesięcznie, często np. robię szybkie przelewy wte czy wewte gdy np. trzeba
    zasilić inne konto w BPH...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 89. Data: 2007-08-17 10:50:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czyli _dla Ciebie_ pekao jest OK :)

    Dokładnie. Nie twierdziłem zresztą chyba niczego innego?
    Ma jeden specyficzny produkt i dobrze rozlokowane bankomaty.
    I nic więcej...
    A może i coś ma ale ja z tego nie korzystam...

  • 91. Data: 2007-08-17 11:23:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 10:01:14 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Nie korzystam z lokat, odkąd rachunki bieżące są niemal tak samo
    > oprocentowane.

    Tylko że lokatami można uciec Belce, a oprocentowaniem rachunków bieżących
    - nie można :)

    Pozdrawiam,