  • Data: 2003-03-22 21:53:24
    Temat: Re: [Darłowo] - Dziura bankomatowa
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    news:b57jqk$itj$1@absinth.dialog.net.pl...
    > W ogóle z BP poznikały bankomaty

    przeniosly sie na STATOIL.
    Inna sprawa, ze poszczegolne sieci
    bankomatow rozwijaja sie, a Euronet od lat pozostal przy tych swoich 470
    maszynach i gdyby nie oddzialy Multi, to w ogole by sie nie rozrastal. Mnie
    sie wydaje, ze docelowo wiekszosc bankow bedzie miala wyplate gotowki z
    kazdego bankomatu za darmo, byc moze z jakimis ograniczeniami (np. do 10
    wyplat w miesiacu kalendarzowym albo tylko wyplaty powyzej 400 zl), w czym
    utwierdza mnie kazus BOSia i VW Bank Drect. mBank tez bedzie musial zmienic
    strategie.

    Pozdrawiam, Grzegorz