  • Data: 2012-11-26 22:12:12
    Temat: Re: Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-26 21:44, kowtow pisze:
    > A to mnie uspokoiles bo juz znajac polskie realia wszystko jest mozliwe
    > mozna zostac kims nie wiedzac o tym ale w tym przypadku mysle ze wszystko
    > jest klarowne

    W świetle aktualnego regulaminu tak, bo preferują osoby, które "nie są w
    trakcie wnioskowania o inną kartę kredytową mBanku". W następnej edycji
    mogą wykluczyć również te, które wcześniej wnioskowały...

    mBank słynie przecież z tego, że co innego jest napisane w regulaminie,
    a co innego chciał napisać... i potem robi łaskę uznając reklamację ;)
    Najlepsze, że brak szczegółowych zapisów w regulaminie przedstawia jako
    'nieprecyzyjne zapisy' ;) więc kim będziesz w następnej turze kindli
    tylko mbank raczy wiedzieć ;)