eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet? › Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
  • Data: 2020-04-15 08:58:43
    Temat: Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2020 16:45:01 UTC+2 użytkownik zaqu napisał:
    > Ważny jest 3 lata, można samemu przedłuzać. Ale jak zapomnisz przedłużyć >wtedy
    czeka Cię zakładanie od początku, ten po upływie ważności jest >automatycznie
    zamykany.

    Własnie wpadłem w ta pułapkę
    Profil wygasł mi 22-03-2020
    W historii zdarzeń niby jest że 15 marca i 22 marca "Wysłanie powiadomienia o
    wygaśnięciu ważności profilu zaufanego" ale nic na meila nie dostałem
    Gdzie oni te powiadomienia wysyłają?