eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet? › Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
  • Data: 2020-04-14 20:03:04
    Temat: Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zaqu" 9...@g...co

    : Ważny jest 3 lata, można samemu przedłuzać.

    Już parę razy odświeżałem...

    : Ale jak zapomnisz przedłużyć wtedy czeka Cię zakładanie
    : od początku, ten po upływie ważności jest automatycznie zamykany.

    Pesel ważny całe życie (chyba, że ktoś płeć zmienia) a PZ -- 3 lata...

    -=-

    Proponuję wzmocnienie Peselu kilkoma cyframi zdolnymi ;) do
    modyfikowania na żądanie klienta... W razie utraty danych osobowych...

    Pesel niech zostanie Peselem, ale niech na końcu lub na początku
    ma dodatkowe cyfry lub litery, które można podmienić w razie czego....
    HistEria byłaby przechowywana po kres istnienia, by człek nie mógł
    prawić, że to nie on w tej toalecie leśnej, ale konta w banku nie
    można by było otworzyć bez bliskiej znajomości ze świeżym numerem...

    - chcę otworzyć konto w Waszym banku
    - oszczędnościowe?
    - ROR
    - ale pan ma u nas ROR
    - właśnie -- chcę otworzyć ROR...
    - jak pan chce (i po co) otworzyć ROR, skoro pan ma?...
    - butelkę mam, więc aby ją opróżnić, chcę ją otworzyć...
    na koncie mam forsę, więc aby je opróżnić, chcę je otworzyć...

    --