    From: "poilkj" <l...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy podpisac -ochrona danych vw
    Date: Mon, 8 Mar 2004 16:36:29 -0600

    "Buggy" <n...@n...pl> wrote in message
    news:c2ir3u$uvb$1@absinth.dialog.net.pl...
    > W umowie o prowadzenie ROR'u jest ramka o ochronie danych osobowych i
    > miejsce na osobny podpis.
    > Czy powinienem to podpisywac? Jak sadzicie?
    > Oto tekst ramki:
    > -----------
    > "Bank jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych oraz wszelkich
    > innych informacji zwiazanych z niniejsza umowa do celow marketingowych,
    jak
    > rowniez do ich udostepniania podmiotom powiazanym kapitalowo i podmiotom
    > wspolpracujacym z bankiem, jezeli wspolpraca ta zwiazana jest z niniejsza
> [...]

    No nie do końca.
    Jak się nie podpiszesz, to nie będziesz otrzymywał żadnych reklamówek, ale
    nie będziesz brał też udziału w żadnych promocjach itp itd. Po prostu bank
    będzie prowadził twoje konto i nic po za tym.
    Jak się podpiszesz, to wyrażasz zgodę, żeby bank przekazał twoje dane
    firmie, która np. prowadzi promocję czegoś tam dla banku.