    From: "Krzysztof" <K...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy mo??na wykorzysta?? dane.....
    Date: Fri, 11 Jun 2004 13:58:58 +0200

    Dzięki troche mnie to uspokoiło. Też mi się wydaje że nic komuś nie
    przyjdzie po numerach kont, lokat i ich wartościach. Przecież jak się
    reguluje płatności z kimś to też trzeba znać jego nr konta, imie i nazwisko.
    Ewntualnie ten kto zna moje lokaty i konta to chyba jedynie będzie mógł
    wpłacić na nie ;)
    Ale na wszelki wypadek wole dmuchać na zimne w takich sprawach.
    Jeszcze jakbyś mógł powiedzieć czy mBank w takich sytuacjach jest
    bezpieczny, bo właśnie m.in. dane z tego banku poszły w świat (na szczęście
    wszystkie dane dostępowe, hasła, itp. są bezpieczne). Co do lokat i kont w
    innym banku poprostu polikwiduje.
    Pozdrawiam.
    Krzysztof