  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Czy ktoś wreszcie dobierze się marmurom do tyłka...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 2 Jan 2006 13:22:42 +0100

    Dnia Mon, 02 Jan 2006 13:06:30 +0100, Przemek napisał(a):

    > No super. Jak dobrze pamiętam to przychodząca jest o 8.00 więc o 9.30
    > już powinny być. Ale nie w piątek wieczorem a czemu księgowano dopiero o
    > 13.30 to pytaj się w placówce to Ci wyjaśnią, albo i nie, ale w ING mają
    > dziwaczny system księgowania.

    Owszem, są w banku docelowym w piątek wieczorem.
    Nawet znam bank, który księguje pieniądze na koncie około 19:30, równiez w
    piątki, co wielokrotnie sprawdziłem. Co więcej - inny bank, korzystający z
    TEJ SAMEJ INFRASTRUKTURY zaksięguje pieniążki dopiero w poniedziałek o
    12:30.
    I nawet wiem czemu są dopiero w południe a nie rano - muszą spłynąć
    przelewy z lokat które sobie marmur robi na weekend z pieniędzy klientów.
    Nie mam na to dowodów, ale wszystko prześlicznie pasuje do układanki.

    Pytanie nie brzmi czy to występuje, bo tego jestem pewien. Pytanie brzmi,
    co zrobić, żeby to chamstwo bankom ukrócić?
    Bo taki Generalny Inspektor Nadzoru Bankowego to powinien zwrócić na to
    uwagę. Z drugiej strony proceder jest tak powszechny, że co z niego za
    inspektor, że nie wie o tym.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu