  • Data: 2002-04-02 09:45:11
    Temat: Re: Czy któryś z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: amd <d...@u...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz wrote:

    > :)
    >
    > Ja zamiast podpisu napisalem czarnym markerem "SPRAWDZ DOKUMENT". Dziala
    > rewelacyjnie, polecam.
    >
    > grzegorz

    W Gdansku tak ze trzy tygodnie temu kupowalem "czarnoksieznika z archipelagu" w
    obcojezycznej ksiegarni. Przede mna ksiazke jakas kupowala babeczka.
    Powiedziala do kasjerki: - moze mi pani tutaj polozyc te karte ? Bo to karta
    mojego meza i musze podrobic ten podpis.
    Kasjerka - ale jak to ?
    Babeczka - no bo jak sa tez co sie wprowadza PIN kod to nie ma problemu bo
    znam, ale jak jest tak jak tutaj (trzeba podpisac) to musze popatrzec.
    Kasjerka - ale ja nie wiem czy pani moze korzystac z karty meza.
    Babeczka - ale to nie jest karta kogos obcego tylko mojego meza.
    Kasjerka - ale wydaje mi sie ze pani nie moze placic ta karta.
    Babeczka - ale dlaczego nie ?
    w sumie panie sprzedawczynie sie specjalnie nie opieraly. Pani grzecznie
    zaplacila i poszla.
    amd