    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest takie "konto klasowe" ?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 20:46:36 +0200

    W dniu 2011-09-15 20:17, Marcepan pisze:

    > A nie lepiej na swojej własnej (klasowej) stronie umieszczać i
    > udostępniać do wglądu jedynie historię konta? Wiekszość banków da ci to
    > od razu w html lub pdf'e a niektórzy pozwolą nawet na bardziej
    > zaawansowany import.
    ... i będą tam udostępniane dane osobowe (nadawców przelewów) i proces
    gotowy :)
    Robiłem coś podobnego na składkach na internet sąsiedzki. Ręcznie
    przerzeźbiałem w sprytszicie wykalkulowując salda użytkowników
    narastająco, bez nazwisk, a jedynie z numerami mieszkań.
    W klasie może wystarczyłyby inicjały.

    Co innego jest "publikować na stronie www", a co innego wybranym osobom
    umożliwić wgląd po zalogowaniu się. Musiałoby być konto bankowe nie
    blokujące dostępu pomimo nieudanych prób logowania...
    Albo - własna strona www dostępna po zalogowaniu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.