    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest takie "konto klasowe" ?
    Date: Wed, 14 Sep 2011 21:00:41 +0200

    > Czy jakis banku lub podobna instytucja, ma w soejej ofercie cos w stylu
    > konta "szkolnego" lub czegos co mozna by do tego dopasowac.
    > chodzi mi o takie konto bankowe, ktore mozna by zalozyc na .... szkole,
    > stowarzyszenie, jakis inny podmiot itp.

    ponad 600 bankow w polsce zalozy rachunek dla szkoly, stowarzyszenia,
    "jakiegos innego podmiotu"
    watpie, aby ktorykolwiek bank zalozyl konto dla klasy, ktora podmiotem nie
    jest

    > i teraz moze logowac ise do tego konta wiele osob, z roznymi prawami
    > dostepu. W sumie mozna to ograniczyc nawet do dwoch osob z dwoma prawami :
    > jedna moze full, a druga tyle przegladac.

    wieksza czesc z powyzszej liczby pozwoli na dostep do rachunku przez wiecej
    niz jedna osobe
    jakas czesc pozwoli na regulowanie uprawnien
    moze warto zastanowic sie nad karta typu prepaid - dostep moze miec kazdy,
    kto zna numer karty, a tylko jej posiadacz moze wyplacic srodki