  • Data: 2018-11-18 00:29:16
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5befe3ed$0$506$6...@n...neostrada.pl

    > Myślisz że UE już tak bardzo chroni konsumentów wyrównuje szansy i dba o równość
    stron umowy? ;-)

    Nie rozumiem Twego pytania.

    Bank, tracąc klienta, nierzadko (raczej -- zazwyczaj)
    proponuje pertraktacje, nie czekając na interwencję UE. ;)

    -=-

    Ponoć przed laty GBierecki zaproponował LCzarneckiemu
    ulokowanie kilkudziesięciu milionów pln -- ja bym
    przyjął, ale zaproponowałbym ujemny procent. :)

    IMO jasną jest rzeczą, że GBierecki, lokując kilkadziesiąt
    mln. pln liczył na możliwość pertraktacji -- za jakiś
    czas, bez czekania na UE... Głupio brzmi (i GBierecki
    niezbyt mądry, i MChrzanowski..) ale jednak coś w tym jest.

    Co do mądrości GBiereckiego -- jego SKOKi padają, więc
    facet zbyt mądry nie jest. Z kolej MChrzanowski, zamiast
    polecić się łasce premiera, złożył dymisję, więc też
    coś w tym jest...

    Co do MChrzanowskiego -- czy człowiek może być aż tak
    głupi, by mieć nadzieję na ukrycie takiego gigaspisku,
    o jaki oskarża LCzarnecki MChrzanowskiego?

    Idąc jednak taką drogą (,,niemożliwe, że człowiek jest
    aż tak głupi, więc jest raczej nieprawdą to, co mówi
    LCzarneki'') należy spokojnie ignorować faceta, który
    wszedł do banku, grzecznie przeprosił kasjerkę
    i bezczelnie wygarnia szmal z bankowej kasy do swej torby... ;)

    Afera MChrzanowskiego przypomina mi bezczelne rwanie
    kostki brukowej w biały dzień przez ,,nieznanych
    sprawców'', którzy w razie czego ;) mają odpowiadać:

    ,,szefa na razie nie ma, ale zaraz przyjedzie...
    taki charakterystyczny, niski facet, szatyn,
    w ciemnej, długiej kurtce z granatowym,
    szerokim pasem, na plecach''

    wścibskim personom zainteresowanym niespodziewanym
    ,,remontem'' drogi...

    -=-

    Organiści państwowi zagrali bezzwłocznie?
    IMO MChrzanowski (jeśli wierzyć LCzarneckiemu -- bo
    przeca jeszcze nie ma stosownych orzeczeń w tej sprawie)
    usiłował przejąć kontrolę nad polskim systemem finansowym.
    Jeśli z LCzarneckim rozmwawiał w marcu -- musiał do tego
    skoku przygotowywać się od dawna, być może zaczął jeszcze
    przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi...

    Gdy ktoś kradnie klucz do domu -- naraża okradanego na
    stratę jednej dychy (bo tyle kosztuje dorobienie klucza)
    czy na znacznie wyższą?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,