    From: "kigam" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cormay - emisja? [2,47zł]
    Date: Tue, 9 Jun 2009 00:09:11 +0200

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h0judm$5h7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    | Pewnie z tego powodu, że się dowiedzieli, że znany naganiacz Palm kupił
    | akcje tej firmy i chcieli mu podbić cenę, by mógł po zakończeniu
    | naganiania sprzedać je drożej naiwnym czytelnikom tej grupy ?
    |
    | Tak się domyślam. Czy dobrze ?

    ;-) Palm o ile mnie pamięć nie myli naganiał na POLICE co jest jego prawem
    po około 17 przed zjazdem, dodatkowo trzeba przyznać dobiło nawet do 20 ale
    nie podał stoplosa, co jest bardzo nie fer a poza tym to miała być
    inwestycja "życia". Ale za to pisze konkretnie i na temat grupy choć jak
    każdy mija sie z rzeczywistością ;-).

    pzdr