    From: "MŁG" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to za bank?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 11:03:33 +0100

    Witaj,

    Twoj nick wyjasnia pytanie ktore zadales :) Widac, ja jestem nieco starszy,
    a przynajmniej na tyle, by wiedziec ze Handlobank to nie zaden przekret,
    tylko jeden z historycznych juz etapow rozwoju polskiej bankowosci
    detalicznej. Po wykupieniu Banku Handlowego przez Citi, Handlobank
    postanowiono zlikwidowac, zastepujac wszystkie jego oddzialy, oddzialami
    Citibanku. To wlasnie po Handlobanku Citi odziedziczyl m.in. embosery, ktore
    umozliwiaja wydanie Ci karty Maestro do nowo otwieranego rachunku juz w
    chwili jego zakladania. Ehhh....sentymentalnie sie zrobilo :) Tak czy
    inaczej, obecnie strona ktora podales to jedynie historyczny zapis tego, jak
    wygladala kiedys witryna Handlobanku. Fajnie, ze ktos ja zarchiwizowal.

    Pozdrowka!

    MŁG