  • Data: 2008-01-18 18:39:55
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:[...]

    > Nie calkiem tak mialo byc ale tak jakos wyszlo. Tylko Mille chcialbym
    > jeszcze potestowac AmEx'a ale podobno platny nawet w pierwszy roku.

    Wg TOiP niekoniecznie, ale może mnie ktoś poprawi.
    http://www.millenet.pl/images/PL/CennikPOL07_11_01_1
    675504.pdf?_requestid=259946
    "
    1) W przypadku kart wydanych w okresie promocji opłata roczna za obsługę
    karty w pierwszym roku będzie zwracana na rachunek karty pod warunkiem
    aktywacji karty w przeciągu 3 miesięcy od daty wydania karty (promocja
    ta trwa do 31.03.2008 - tj. do tego terminu karta musi być wydana).
    Promocja nie dotyczy karty Millennium Visa Platinum"

    Dla mille ameksa wyłączenia nie ma. (Swoją drogą to jakaś nieustająca
    promocja jest)

    KJ