  • Data: 2008-01-15 19:39:05
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Weź mnie nie podpuszczaj, bo ja chcę *zmiejszyć* a nie zwiększyć ilość
    > posiadanych kk ;)

    Ja twardo rezygnuje. KK Citi zamykam za miesiac (w zasadzie za 3 tyg),
    ING musze dokladnie policzyc kiedy mija 6 miesiecy.

    I zostana mi : Millenium, Multibank oraz mBank.

    Nie calkiem tak mialo byc ale tak jakos wyszlo. Tylko Mille chcialbym
    jeszcze potestowac AmEx'a ale podobno platny nawet w pierwszy roku.

    --
    Mithos