eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwa › Re: Citibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwa
  • Data: 2005-07-27 12:42:03
    Temat: Re: Citibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > wszystko pięnie, zapomniałeś tylko że jest szereg usług internetowych, przy
    > których adres dostawy mało kogo interesuje - doładowania telefonów
    > komórkowych, kasyna internetowe, płatne serwisy itp
    > Poza tym mozesz umówić się ze sklepem, ze towar odbierzesz osobiscie - tak
    > jak to ma miejsce np przy odbitkach cyfrowych zdjec czy komputerach
    > konfigurowalnych na zlecenie

    Oczywiscie ze nie zapomnialem. Sprawa jest prosta: brak dowodu na
    dostarczenie towaru klientowi (bo np. towar jest niematerialny)
    = brak odpowiedzialnosci banku. Niech sobie sprzedawca wyjasnia
    ze swoim klientem (np. posiadaczem telefonu) albo niech po prostu
    wpisze w straty (wszelkie "kody" do "stron erotycznych" itp).


    A jesli klient odbiera towar osobiscie, to najlepiej wlasnie wtedy
    obciazyc karte w transakcji z jej obecnoscia. Byc moze niezaleznie
    od wczesniejszej blokady.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1