eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-27 19:47:23
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 27 Dec 2007 20:45:18 +0100, koala wrote:

    >> Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a pozniej
    >> przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci? (tak bylo w
    >> poprzednim systemie).
    >> To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
    >> rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...
    >
    > Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    > Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten jest
    > cienki strasznie

    Autoryzacja SMSowa nowych odbiorców nie była od początku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1