  • Data: 2002-03-13 10:27:34
    Temat: Re: Citi-zlodziej
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze o parade gdzie mozna zlozyc reklamacje
    > na dzialalnosci Citibanku.
    > GINB ? Prokuratura ?
    >
    > W skrócie mój problem wyglada tak :
    >
    > W dniu 31.01.2002 wykonalem przelew 220 $ do Wielkiej Brytanii
    > za ca zaplacilem prowizje w wysokosci 3,49 $
    > Natomiast w dniu 6.03 zauwazylem ze pociagnieto z mojego konta 11.09 $
    > nie wiadomo za co...
    > Oczywiscie natychmiast wykonalem telefon do Citi gdzie poinformowano mnie
    > ze owe 11.09 $ potracono z mojego konta na poczet prowizji banku odbiorcy
    > przelewu
> [...]
    Wal prosto do rzecznika praw klientów (czy coś takiego). Stanowisko to zostało
    ostatnio powołane w celu występowania rzecznika w imieniu pokrzywdzonych
    klientów banków. Przedmiot sporu do 8000 PLN - więc Twój przypadek się
    kwalifikuje. Powiem CI więcej, banki zobowiązały się że jeśli w postępowaniu
    arbitrażowym zostanie wydane postanowienie niekorzystne dla nich to nie będą
    się od niego odwoływały. Jeśli natomiast to postanowienie będzie niekorzystne
    dla Ciebie, to cały czas zachowujesz proawo odwołania. Musisz za takie
    przyspieszone postępowanie wpłacić 50 PLN. Szukałem namiaru tej osoby, ale nie
    mogę znaleźć. Działa przy NBP - wystarczy się z nimi skontaktować i podadzą
    telefon.