eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - w sumie to jestem lekko zaskoczony › Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Date: Thu, 3 Nov 2005 19:25:54 +0100
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 30
    Message-ID: <nur5pim7o45i.1ehgir7qj99wz$.dlg@40tude.net>
    References: <dkda1q$1vg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fy210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1131042563 12040 80.53.50.210 (3 Nov 2005 18:29:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Nov 2005 18:29:23 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.18pl Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:368063
    [ ukryj nagłówki ]

    Samotnik napisał(a):

    > Zachęcony bezpłatnymi wypłatami z bankomatów citi za granicą wysłałem
    > via Internet wniosek o otwarcie zwykłego, podłego Citikonta. Nazajutrz
    > oddzwonił do mnie gość z potwierdzeniem - no, to normalne. Ale teraz to
    > się zdziwiłem - maila napisała panienka, uzgodniłem sobie termin
    > podpisania umowy i tak dalej. Oczywiście nie jestem na tyle naiwny, żeby
    > zapałać miłością do banku z tak błahej przyczyny, ale... Po
    > doświadczeniach z innymi bankami starającymi się maksymalnie odseparować
    > klienta od człowieka, np. Multi ("my tu na multilini nie wiemy, ale
    > telefonu do oddziału nie podamy, bo nie wolno"), pionierami nowych
    > rozwiązań, np. ING ("internet? A, to jest to od tego banku onlajn?"),
    > bezosobowymi bankami internetowymi z infoliniami klepiącymi ustalone
    > formułki itd itp, muszę przyznać, że fakt, iż ktoś w sprawie głupiego,
    > plebejskiego, absolutnie nieprestiżowego RORu za 4,99 misięcznie napisał
    > maila i mogę sobie do konkretnej osoby zadzwonić w tej sprawie, zaskoczył
    > mnie na plus.
    >
    > Czy mogę, uwzględniając opisane wyżej traumatyczne doświadczenia z
    > innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    > zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?

    Wszystko przed Tobą ;)


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1