    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi pasztet - KK i konto oszczednosciowe
    Date: Thu, 19 Apr 2007 09:29:51 -0400

    Mithos wrote:

    > Lepiej zrobic strone w Flashu, na ktorej nic odszukac sie nie da ? :)

    Nie no bez takich. Mi się tam www Citi podoba mimo, że przez ostatnie
    dwa lata używałem Multi, więc jak to się mówi "niby jestem
    rozpieszczony". Mi bardziej chodzi, że nie mam dostępu do historii
    Directa już od soboty i nie wiadomo kiedy będzie, dlatego mi się te
    wszystkie zmiany w Citi jakoś łączą w jedną całość.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski