  • Data: 2014-10-30 22:02:20
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakładając, że od stycznia Citiphone dotyczy wszystkich, także starych
    klientów z kartami dożywotnio darmowymi, pozostaje jeszcze kwestia
    opłaty rachunków. Jeśli to koniec bezpłatnego płacenia za rachunki to w
    moim przypadku będzie to oznaczało likwidację kk.

    Co ciekawe - zostaje mi debetowa getina z koniecznością używania do
    kwietnia 2016r. Darmowa, ale warunkiem są transakcje >300zł/mc. Tak
    sobie patrzę w oferty i coraz trudniej o ciekawe (czytaj: darmowe)
    konto, powiązane z KO lub niezłymi lokatami, do którego można byłoby
    podpiąć darmową (bezwarunkowo) kartę. Zanim mi się skończy getin to kto
    wie, czy jedyną opcją nie będzie powrót do gotówki ;-)