eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone › Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
  • Data: 2014-10-31 09:06:01
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx wystukał, co następuje:

    > W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze:
    >
    >> w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
    >> również będzie?
    >
    > Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi
    > Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest
    > bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość
    > rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach
    > funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu
    > się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
    > na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

    To jest zabieranie się do rzeczy od zadniej strony - bo włąśnie w innych
    bankach wsio da się wyklikać samemu a w Citi każdorazowo trzeba dzwonić na
    partyline żeby cokolwiek załatwić... a nawet jak się wyklika, to i tak
    konsultant później dzwoni =,=

    Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da
    się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą
    funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1