  • Data: 2014-12-28 14:33:08
    Temat: Re: Citi - błędna kwota spłaty KK
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2014 o 13:46, Imka pisze:
    > Donos kronikarski - pomyliłam się w spłacie KK Citka, o całe 10 zł.
    > Zorientowałam się jakieś dwa tygodnie później, szybko dopłaciłam.
    > Byłam bardzo ciekawa czy jakiekolwiek odsetki zostaną naliczone od tych
    > 10 zł (ok. 40 dni - trzynaście groszy, piechotą nie chodzi).
    > Nic nie naliczyli.
    >
    > Nie wiem co zadziałało - liberalne podejście, elastyczne procedury,
    > zdrowy rozsądek czy zwykły bałagan. Ale wyobrażam sobie, że zdrowy
    > rozsądek i niniejszym Citkowi bardzo dziękuję :)
    >
    > PS. Polbankowe ignorowanie opóźnienia spłaty o dzień lub pięć
> [...]

    Tak jak napisał WAM odsetki są liczone od całej kwoty za nie od tej
    różnicy, która wynikła z niedopłaty - takie szczodre to banki raczej nie
    są ;)
    Inna sprawa to poczekaj do kolejnego wyciągu, bo być może coś się jednak
    pojawi. Wiem jednak że Citi jest tutaj bardzo elastyczne i można
    spokojnie wynegocjować pierwszy pomyłkę w spłacie aby przeszła bez
    karnych odsetek - to akurat kiedyś przetestowałem osobiście i działa.

    Xenocide