  • Data: 2010-02-04 08:46:42
    Temat: Re: [Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 22:46:30 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Serio nikt nie może powiedzieć?
    > Bo ani w informacjach o karcie, ani w wyciągach tej informacji nie
    > ma. (Ale saldo się zmieniło.)
    > KJ

    Zaksięgowane transakcje widać w Wyciągi/Wyciągi z kart kredytowych,
    wybierasz odpowiedni okres i klikasz "Pokaż transakcje na wyciągu".
    Jeżeli nie widzisz transakcji (a saldo jest zmienione) to napisz do nich
    przez pocztę wewnętrzną. To się im czasami zdarza przed wygenerowaniem
    pierwszego wyciągu (na jednej karcie tak miałem, nawet saldo się nie
    zmieniało).

    --
    Kojer