eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - Nowy wygląd i procedura logowania › Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!news.n
    ask.pl!enews.sgi.com!proxad.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.gazeta.pl!not-for-m
    ail
    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Date: Tue, 4 Mar 2003 17:24:30 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <b42jvr$msg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b3qohm$lpj$1@inews.gazeta.pl> <b3r09r$lrd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b3skek$fnu$2@nemesis.news.tpi.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-RiIV6SUULSWl@esper>
    <b3vf29$17q$1@inews.gazeta.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-M3PeeSkIvpiX@esper>
    <b3vfih$2pj$1@inews.gazeta.pl> <9jD4JeNKTHJT-pn2-94JW8JIfwxUH@esper>
    <b42i18$d3p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "JaKi" <j...@N...gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1046795071 23440 213.77.68.2 (4 Mar 2003 16:24:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Mar 2003 16:24:31 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-User: jarp49
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222678
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl> napisał w wiadomości
    news:b42i18$d3p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i tu masz calkowita racje, od 2 dni staram sie wejsc na swoje konto i
    udalo
    > mnie sie to dopiero jakas godzinke temu (wczesniej polaczenie bylo
    "chwilowo
    > niemozliwe", potem obejrzalem sobie pelna game bledow, ktos zreszta o nich
    > ponizej wspominal).
    > Teraz zapragnalem dokonac bardzo skomplikowanej rzeczy czyli skorzystac z
    > podmenu i za kazdym razem nie wiedziec dlaczego pojawia mi sie komunikat
    > "action canceled"
    > Inna sprawa ze wszystko dziala okrutnie powoli.
    > A Citi mial naprawde przyzwoicie dzialajacy EB....
    >
    I tak miales szczescie ze sie dostales, wlasnie dzownilem na CitiPhone i sie
    dowiedzialem ze caly czas trwa modernizacja i trudno okreslic kiedy bedzie
    wsyztsko OK.

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1