  • Data: 2010-11-06 15:31:30
    Temat: Re: Citi LOT
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.11.2010 12:34, neoniusz wrote:
    > Przydalaby mi sie karta Citibank LOT, bo zauwazylem, ze jest znizka 5%
    > na bilety. Czesto korzystam z LOTu, bo paradoksalnie wychodzi taniej niz
    > inne linie tam gdzie latam.
    > Czy mozna zdobyc te karte bez przynoszenia im papierow o zatrudnieniu? Z
    > tego co kojarze to w Citi dalej nie wprowadzili systemu "przenoszenia
    > kart".

    Tylko uważaj, ponieważ zniżki "nie dotyczą połączeń wykonywanych
    wspólnie z innymi liniami lotniczymi". Nie ma znaczenia, że kupujesz
    bilet tylko w jedną stronę, tę obsługiwaną przez LOT. I tak nie możesz z
    niej skorzystać. Właśnie niedawno się o tym przkonałem. Zniżki dotyczą
    lotów o numerach do LO4999 (lub LO3999) i od LO6000, ale próżno szukać
    tej informacji gdziekolwiek. Najlepsze jest to, że informacja o tym, że
    kod zniżki nie działa wyświetla się na samym końcu całej procedury
    zamawiania, po wybraniu miejsca, itd. Oczywiście kodu nie można zmienić
    i trzeba zaczynać od początku.