eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.p
    l!not-for-mail
    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Date: Tue, 30 Jul 2002 22:22:11 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 51
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    Message-ID: <ai6sgg$m05$1@druid.ceti.com.pl>
    References: <ai5md2$n99$1@druid.ceti.com.pl> <ai5ml4$oo1$1@news.onet.pl>
    <ai5mq6$nli$1@druid.ceti.com.pl> <ai5nk5$i16$1@news.tpi.pl>
    <ai5oua$pe1$1@druid.ceti.com.pl> <ai6qcq$ghm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fastlane-8.gro.citynet.pl
    X-Trace: druid.ceti.com.pl 1028060497 22533 217.96.88.152 (30 Jul 2002 20:21:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jul 2002 20:21:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195714
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Bankomat BZWBK zjadl moja karte - nie przez moja pomysle,
    > > tylko z powodu jakiejs awarii. Pieniadze chciala wyplacic dziewczyna.
    >
    > Czytales regulamin? Kart sie nie przekazuje. Zlamales regulamin banku i
    > jeszcze sie stawiasz? Masz tupet.

    Jaki to ma zwiazek?
    karte zjadl spieprzony bankomat a nie dziewczyna.

    > > Jasnie Pan oznajmil, ze z celu dowiedzenia sie kiedy moge
    > > odebrac karte musze STAWIC SIE W BANKU!
    > > Na moja kilkukrotna prosbe o informacje kiedy moge
    > > odebrac karte, poparta stwierdzeniem, ze wlasnie pracuje
    > > i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    > > do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny
    > > i nie udzieli mi takiej informacji!
    > > Zeby sie tego dowiedziec musze zostawic prace i isc do banku!
    >
    > I bardzo prawidlowo postapil - pieniadze wyplacala obca osoba, dzwoni kto
    > inny podajacy sie za prawowitego uzytkownika karty. Tez bym nie udzielil
    > zadnych informacji.

    I powiedzial bys "Nie mam dla Pana czasu", czy "nie udzielamy takich
    informacji przez telefon"?

    > > Czy tylko mi wydaje sie to dziwne?
    > >
    > > Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    > > i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.
    >
    > No to o to mozesz miec pretensje - o nic wiecej. Gdybys postepowal zgodnie
    z
    > regulaminem banku - to Ty bylbys na miejscu i zalatwilbys sprawe utraconej
    > karty od reki.

    Czytaj uwaznie - ja chcialem sie tylko dowiedziec KIEDY MAM PRZYJSC.
    A nie odebrac karte przez telefon :)
    Nie mam czasu chodzic do banku po to, by dowiedziec sie,
    ze mam przyjsc za dwa dni np.

    > > To niech sie zwolni z pracy.
    > > Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.
    > >
    > Wlasnie - spacer chyba Tobie by sie przydal abys wyluzowal.

    Wybieram sie jutro - do Kierowniczki Oddzialu.
    Napewno pomoze :)

    q


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1