eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów › Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Date: 09 Dec 2002 02:09:55 +0100

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Tak ujmujac sprawe moglbym powiedziec, ze nie moge zrezygnowac z
    > ubezpieczenia w Rajfim, czy Multi. Oczywiscie nie jest to zgodne z prawda.
    > Zawsze moge zrezygnowac z ubezpieczenia. Po prostu nie zglaszam szkody
    > ubezpieczycielowi ;ppp

    Wtedy nie rezygnujesz z ubezpieczenia, a z odszkodowania. Zasadnicza
    roznica.

    > A teraz juz calkiem powaznie. Kategoryczne twierdzenie, ze karta kosztuje
    > 153 PLN nie w kazdym przypadku jest prawda.

    Ale w kazdym praktycznym jest.

    > Juz kilkukrotnie bylo na grupie,
    > ze gdy sie karty nie wykorzysta w danym miesiacu, to oplata za
    > ubezopieczenie nie bedzie naliczona.

    Nie przypominam sobie miesiaca, w ktorym nie uzylbym karty przynajmniej
    z 10 razy.

    > Wiem, ze karta jest po to zeby uzywac
    > [przynajmniej raz w miesiacu ;)], ale wtedy, oprocz oplaty za ubezpieczenie,
    > na 'koszt uzytkowania krty' moze miec cos innego. A mianowicie znizki
    > oferowane w niektorych sklepach dla osob placacych karta np. Citi.

    Taaak.

    > Kiedys
    > slyszalem od pewnej osoby, ze bonifikata rzedu 10% w salonie jubilerskim
    > potrafi przekroczyc kilku krotnie koszty zwiazane z wydaniem karty jak i jej
    > ubezpieczeniem. AFAIK tylko Citi i BZWBK ma takie programy wspolpracy z
    > akceptantami.

    Nie jestem co prawda klientem salonow jubilerskich, ale kilka razy
    korzystalem z takich znizek placac inna karta.
    Moja argumentacja byla prosta - "jesli wasza marza jest taka, ze mozecie
    dac 10% upustu dla osoby placacej karta np. Citi, to stac was na taki sam
    upust dla mnie".
    Naturalne jest, ze kazda taka sprzedaz jest negocjowalna, co tu zmienia
    wydawca karty albo np. kolor oczu?

    Znizki mozna nie dostac wylacznie wtedy, gdy nie wiemy, ze marza sklepu
    jest duza.

    > Jak napisalem juz wyzej. Dla Ciebie najdrozsza dla kogos innego moze byc
    > tansza niz inne oferowane karty.

    Jasne. Wezmy np. goldy i inne platinumy.
    Jesli ktos potrzebuje jakiejs tam plastikowej karty, zeby czuc sie
    docenionym, to mu wspolczuje.

    (faktem jest jednak, ze goldy itp maja duzo wieksze maksymalne limity).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator