    From: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CD: Powalili mnie na kolana.
    Date: Tue, 10 Dec 2002 10:37:51 +0100

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    news:at46af$eol$1@topaz.icpnet.pl...

    > Potwierdzam - podobny efekt występuje też w oddziale w obsłudze osobistej
    > (ramki -> okienka).

    Również potwierdzam. Trzeba czekać aż ramki się załadują do końca.
    Kliknięcie też musi być odpowiednie (nie podwójne).

    Ale w tym przypadku następuje "wywalenie strony". Od razu widać, że coś jest
    nie tak. Przyzwyczaiłem się do tego. Nie traktuję tego jako błąd, choć jest
    to czasami denerwujące.

    Chcę podkreślić, że utrata szyfrowania sesji jest dla mnie zupełnie
    gatunkowo innym błędem; zaś zalecenie Pani z infolinii nie do przyjęcia.

    Krzysiek Jankiewicz