  • Data: 2004-01-03 20:57:44
    Temat: Re: [CBE Pekao SA - zmiany, zmiany, zmiany?] uciekac... ale gdzie?
    Od: Marek Pawłowski <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości
    news:bsovc5$2tc$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Przede wszystkim wszyscy mądrzy ludzie mówią, że gdzie karta
    > kredytowa, tam w żadnym wypadku ROR i odwrotnie.

    Czy można wiedzieć, na czym ta mądrość polega? Bo jak wiem, to:

    1. na karcie masz 50 parę dni kredytu nieoprocentowanego i na nią robisz
    zakupy.
    2. na koncie (ROR) leży twoja wypłata i procentuje albo
    2a. na koncie masz limit kredytowy oprocentowany znacznie niżej niż na
    karcie
    3. mija termin do spłaty kredytu i z konta (lub limitu w koncie)
    automatycznie kwota kredytu z karty jest przelana na spłatę karty

    Zysk:
    1. nie martwisz się o spłatę karty w określonym terminie i co za tym idzie,
    o uszczerbek w kieszeni na wysokich odsetkach
    2. używasz pieniędzy z karty i dopisywane są odsetki, albo
    2a. zamiast bardzo drogiego kredytu "karcianego" masz bardziej możliwy
    kredyt w koncie, oprocentowany dopiero od momentu zakończeniu okresu
    bezodsetkowego na karcie

    Strata:
    ... no właśnie, a co mądrzy ludzie mówią?

    Pozdrawiam
    Marek
    --
    exLibris www.zapraszam.pl