    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilix w nowym Inteligo
    Date: Wed, 26 May 2010 06:19:46 -0700 (PDT)

    On 25 Maj, 14:04, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Tak wpadłem zupełnie przypadkiem a na grupie chyba jeszcze nie było:
    >
    > http://www.inteligo.pl/menu/konto/funkcjonalnosci/tr
    ansakcje/bilix/

    > Wychodzi, że Bilix jest w nowym Inteligo bezkosztowy (no może prócz tych
    > 100 pln na KO lub po prostu aktywne korzystanie z konta). Jak się w
    > usłudze Bilix znajdzie więcej firm, to konto w Inteligo wydaje się
    > ciekawą pozycją, bo np w mBanku Bilix jest bezpłatny tylko do września (o
    > ile się nie mylę).

    Jesli nie bedzie mozna edytowac daty platnosci i ustawiac jako
    przyszlej, to cienko to widze.
    W mbanku nie mozna - mozemy tylko zaakceptowac, jednoczesnie placac.

    W Inteligo opis ponizszy

    "Gdy dostawca aktywuje porozumienie, wówczas pojawi się na ono w
    zakładce "Lista porozumień". Teraz przed terminem płatności rachunku/
    faktury otrzymasz przesyłkę (znajdziesz ją w zakładce "Lista
    przesyłek"), która będzie zawierała żądanie płatności, załączniki z
    fakturami lub rachunkami. Aby zapłacić rachunek wystarczy, że
    zaakceptujesz żądanie płatności BILIX. Płatność możesz zrealizować
    również u konsultanta."