  • Data: 2008-03-20 23:02:25
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:frs836$p9d$1@news2.task.gda.pl...

    > "kashmiri" frs103$78i$...@n...interia.pl

    > W każdym razie bramka AGD Euro wyła, choć w torbie miałem zakupy z innego
    > sklepu.

    Zdarza się: rzadko. Przejdź się taką galerią handlową i zobacz, jaki odsetek
    bramek zareaguje na metki z innych sklepów. Nic innego nie umiem polecić, bo
    nie wierzysz.

    > No i chipów to raczej ;) te metki nie mają.

    Zajrzyj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/RFID
    przepraszam, że znowu cytuję wikipedię. jeśli wolisz inne źródła,
    www.google.pl/search?q=RFID.
    zawierają prosty układ nadający zaprogramowany kod (sekwencję znaków).
    Diagram:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Image:RFID_backscatter.
    png

    Zobacz też:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Radio-frequency_identif
    ication:
    "The response of a passive RFID tag is not necessarily just an ID number;
    the tag chip can contain non-volatile, possibly writable EEPROM for storing
    data."

    > Wiem, że czujesz się zawiedziony, ale moim zdaniem sam sobie jesteś winny.
    > Lubię krytykę, ale bez przesady. :) Wszystko ma swoje granice!! Oczywiście
    > forsowanie bramek to inna bajka i tutaj możemy podzielić się inaczej. ;)
    >
    > Problem kart kredytowych został rozwiązany do końca, więc jest czas na
    > zajęcie się metkami. ;)

    Czemu nie, mamy teraz tyle dni wolnych ;-)
    k.