    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo - Polbank vs mbank-o-podobne
    Date: Tue, 13 Jan 2009 01:02:47 -0800 (PST)

    On 13 Sty, 09:58, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Aha, czyli to drugie hasło jest do certyfikatu. Dobrze wiedzieć, bo
    > oczywiście w oddziale nikt mi tego nie objaśnił.
    Jest jeszcze trzecie hasło do odwołania certyfikatu które wymyśla się
    samemu.
    Czyli jak się założy maksymalną ilość certyfikatów(dwa?) to kolejnych
    nikt nie założy nawet
    jeśli zna to dodatkowo hasło tak długo aż nie odwoła któregoś z
    wydanych certyfikatów
    (przy użyciu hasła odwołującego)
    Większym zagrożeniem jest uzyskania przez kogoś dostępu do komputera z
    zainstalowanym certyfikatem i poznanie hasła do logowania. Wtedy można
    zrobić wszystko.