  • Data: 2004-03-09 11:56:51
    Temat: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca wrote:

    > - Wpłacać wypłacać pieniądze w placówkach
    > - przelewy z/na konto (w tym US - sprawdzone, czy ZUS - nie mam
    > pojęcia), również z datą przyszłą. nie można było telefonicznie
    > definiować przelewów, jak jest/będzie przez Internet - nie wiem
    > - spłacać KK
    > - lokaty ? Nie wiem (chyba też)

    lokaty tez - np kiedys antybelkowa
    tylko po co skoro cala kwota ponad 10k to 4,7% (z premią 1pkt)

    a przelewy darmowe nawet jak robisz wplate i zaraz po niej przelew z tej wlasnie
    wplaty - dziala on-line wiec nie robia problemów.

    Konto można wykorzystać dzieki temu do darmowych transferów forsy na inne
    rachunki
    *** blad ***