    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Date: Tue, 09 Mar 2004 12:12:31 +0100

    Dnia Tue, 09 Mar 2004 11:45:09 +0100, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    napisał(a):

    >A_Zet wrote:

    [...]

    >W miejscu gdzie zabrakło opisu konta lokacyjnego.

    Bzdury opowiadasz. Bo skoro UOGOLNIASZ WYJATEK z konta lokacyjnego,
    to BARDZIEJ UPRAWNIONE jest uogolnienie z konta osobistego (w dodatku
    w dwoch wariantach, za 10 lub 20 zl., ja z litosci pisalem tylko o tym
    za dyche), ktore oplate posiada. Zatem NIE jest to darmowa bankowosc
    internetowa, ale Ty jak widze tego w ogole nie rozumiesz.

    >A jeśli chodzi o
    >wspomnianą tepsę. _DOSTĘP_ był darmowy. Płaciłeś za POŁĄCZENIE. Sprawdź
    >sobie cenniki (ówczesnych) dostawców np (PolskiOn Line) i wyczuj różnicę.

    Bzdury opwiadasz, gdyz polaczenie (w omawianym przypadku) bylo
    INTEGRALNA czescia dostepu, bez oplaty za polaczenie nie bylpo
    internetu. Bylo dostepem baaardzo drogim, najdrozszym w swiecie.
    Zatem reklamowanie jako darmowego jest naduzyciem. Gdyby uruchamialo
    sie dwa kanaly jednoczesnie, (tak jak to obecnie sie dzieje z chocby
    SDI) wowczas mozna byloby dopiero mowic wowczas, ze dostep byl
    darmowy - bo place za polaczenie a przy okazji mam kanal internetowy
    za darmo;

    ...place za konto osobiste, a przy okazji mam bankowy kanal
    internetowy za darmo - ale NIE mam darmowej bankowosci internetowerj,
    na mily Bog! To tak jak dzieci mowia: nie zmoklbym gdybym wzial
    parasol; albo nie zmoklbym gdyby desz nie padal, wiec wyciagam
    wniosek, ze brak opadow przy parasolu i przy pozostaniu w domu. Ot,
    taka sobie metoda strusia.

    >Skończyły się argumenty, to zaczynamy osobiście :-)

    Zapytaj sie tego kolesia, ktory w Twoim imieniu pisze takie bezzasadne
    i malo osobiste komentarze w rodzaju "brednie" kreslac oblednie
    cytaty, kto zaczal osobiscie.

    >Jeśli skreślasz, to wypadało by wiedzieć.
    >

    >A do entuzjazmu mi daleko. Systemik wydaje się mieć spore możliwości,
    >ale ... jeszcze nie dziś.(Patrz FAQ Rajfiego)

    Gdybym nie popatrzyl, tobym nie kwestionowal. Skoro nie dzis, to sam
    zadajesz klam stanowi okreslonemu w tytule watku, ja to
    zakwestionowalem i pod takim tytulem sie NIE podpisuje; Ty tak, wiec
    korzystajac z wzorac twierdze, ze piszesz brednie. Co uzasadnilem
    wczesniej.

    Nie ma bankowosci internetowej w Raiffeisenie za darmo, jest wylacznie
    kanal internetowy za darmo. I to w dodatku do jednej, najmniej
    popularnej uslugi.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}