    From: Kamil Jonca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Date: Tue, 09 Mar 2004 12:09:35 +0100

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A gdzie o tym jest info na stronie Raiffeisenu? Weszłam sobie tutaj:
    > http://www.raiffeisen.pl/d7b10145377ea4b707d2bd05d21
    cd16b

    > i żadnej takiej info nie widzę.
    >
    > Renata
    E?
    Skopiowane z tego adresu:

    konto lokacyjne

    Główna > Klienci indywidualni > konto lokacyjne

    Konto przez internet

    Atrakcyjne oprocentowanie
    Sprawdź, jak Twoje pieniądze będą dla Ciebie pracować.

    Wypłata w każdej chwili bez utraty odsetek
    Gwarantujemy, że zawsze będziesz mieć dostęp do swoich pieniędzy.

    Możliwość otrzymania premii
    Jeżeli Twoje saldo przez trzy miesiące nie spadnie poniżej 7000 zł,
    otrzymasz premię procentową.

    Konto bez żadnych opłat
    Prowadzenie konta lokacyjnego i operacje na nim są całkowicie bezpłatne.
    [...reszta wycięta...]
    KJ