    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Date: Tue, 09 Mar 2004 10:20:50 +0100

    Dnia Mon, 08 Mar 2004 23:00:15 +0100, xwr1010 <x...@i...pl>
    napisał(a):

    [...]

    >Bank nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z systemu bankowości
    >internetowej, wszystkie przelewy dokonymane przez Internet są
    >bezpłatne.

    Co mi przypomina slawetny 'darmowy dostep do internetu' przez
    TP SA, w ktorym za 'darmowy dostep' nalezy placic co trzy minuty
    stosowna kwote (w dodatku bez uwzglednienia reklamacji, gdy modem
    telekomuny sie nie odezwie). Podobnie z Raiffeisenem: wystarczy
    placic 10 zl./mies. za konto standard, wowczas mozna dokonac przelewu
    za darmoche, wlasnych srodkow oprocentowanych w wysokosci 0,2%.

    Dziekuje, postoje, nawet po przecieknietej (?) - tak sie to chyba
    powinno powiedziec - informacji o oplacie 3,5 zl./mies w VW.
    A nawet po 0,5 zl./przelew w mBanku, bo 20 przelewow zrekompensuje
    mi z cala pewnoscia oszalamiajace ;-) oprocentowanie srodkow wlasnych.

    W sumie nie jest to zadna bankowosc internetowa, a jedynie kanal
    internetowy dla kont osobistych, w dodatku dosc ulomny (bez przelewow
    z data przyszla itp).

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}