  • Data: 2002-01-19 00:20:05
    Temat: Re: Bankomat EURONET zjadł pieniądze
    Od: "Maxcius" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    W bankomacie PKO SA w oddziale po wykonaniu transakcji zostal mi w reku kwit
    ze pobralem 1000 oraz karta. Kasy nie bylo. Na miejscu zlozylem reklamacje.
    Sprawdzam na wyciagu kasa zeszla. Po 30 dniach okazalo sie ze (uwaga) w
    bankomacie im sie zgadza i moja sprawa wedruje do Lodzi. Po nastepnych 30
    dniach jakims cudem kasa wrocila na konto.

    Maxcius