  • 1. Data: 2003-11-20 12:09:41
    Temat: Re: Banki w Ameryce
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "Mikolaj" <m...@g...pl> wrote in message
    news:e2991dc3.0311200133.4f2ba254@posting.google.com
    > Czy ktos wie jakie banki w USA sa najtansze przy obsludze on-line?
    > Bylbym wdzieczny za podanie mi tego najtanszego.

    TCF
    Zero oplat

  • 2. Data: 2003-11-29 21:05:51
    Od: " 0sa" <0...@N...gazeta.pl>

    L1962 <L...@v...net> napisał(a):

    > "Mikolaj" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > TCF
    > Zero oplat

    Zalezy jakie uslugi ciebie interesuja. Najlepiej na poczatek wejdz do
    serwisu takiego jak np. bankrate.com wybierz kryteria i dostaniesz
    posortowana liste spelniajaca twoje wymagania tak jak np. tutaj:

    http://www.bankrate.com/brm/rate/bank_chkratehome.as
    p?
    web=brm&state=US&prodtype=bank&market=495&online_fla
    g=1&sort=2&product=3

    Tylko z powyzszej listy osobiscie posiadam i polecam konta w bankach takich
    jak: AmericanBank, Bank of Internet, E*trade, NetBank ale poniewaz
    konkurencja jest raczej spora to prawie w kazdym banku w roznym czasie
    znajdziesz rozne konta z zerem oplate etc. w roznych promocjach.

    0sa