  • Data: 2005-11-09 18:26:08
    Temat: Re: Banki Spółdzielcze i BIK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 19:05:34 +0100,
    osoba podpisana: Maciek <b...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Tomku nie myl BIKu z Bankowym Rejestrem. Co Wam Bankowcą się zdaż zbyt
    ORT. "bankowcom", zdarza. Poza tym nie zauważyłem, aby bankowcom
    (==osobom, które podejrzewam o związki z bankami) się takie pomyłki
    zdarzały.
    > czesto jak na profesjonalistów :p
    Hmm. A jak wywnioskowałeś, że pomylił ? Podał tylko bankowi namiar (inny
    niż BIK!!), dzięki któremy BS nie udzieli kredytu => autor wątku wygra
    zakład.
    > A czy ktoś z odpisujących i piszących wie co to bik i do czegło służy??

    Ja wiem. I co, łyso Ci ?
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!