  • Data: 2003-09-21 16:12:22
    Temat: Re: Bank poszukiwany:-)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/21/2003 5:57 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To ja cholera mialem w jakims innym citi to moje konto ;)

    e-e?:)

    Tak napisalem :))

    > citiphone 3 zl (i nie da sie niestety nie korzystac).

    tzn da sie, rezygnujac z CitiKarty

    > Razem 9 zl

    Dokladnie ;)

    > bo KK choc dobra, to jednak trudno ja dostac.

    Ale KK nie jest powiazana z rachunkiem bierzacym, wiec co ma jedno z
    drugim? A sposobow na otrzymanie CC jest kilka:
    -zaswiadczenie o dochodach
    -depozyt 15.000 na miesiac
    -depozyt 10.000 na 3 miesiace
    (chyba ze jestes lekarzem prowadzacym wlasna dzialalnosc, wtedy tylko
    dyplom + dowod)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski