    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank nie chce oddać kasy
    Date: Fri, 13 Nov 2015 13:28:21 +0100

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 11/13/2015 04:43 PM, z wrote:
> [...]
    y-w-firmie-sie-pomylil-alior-bank-nie-chce-cofnac-po
    mylkowej.html

    >Kiedyś zrobiłem trochę podobny błąd w nowym interfejsie mBanku,
    >przelewając przez pomyłkę pieniądze na konto USD, zamiast złotówkowe.
    >Kwoty rzecz jasna mniejsze, nie mniej byłem w plecy kilka stów. Po
    >krótkim telefonie mBank wycofał operację. Da się? Da się.

    Zauwaz, ze troche inna sytuacja - tu mielismy przelew przychodzacy z
    zewnatrz.
    Kwota akurat umiarkowana, ale przy wiekszej bank musialby to jakos
    wymienic i pokryc koszty (tzn zarobic :-))

    No i nie wiadomo, czy tak latwo sie da w systemie ksiegowym - to nie
    jakas prowizja, ktora mozna skasowac, tylko szereg operacji.
    Poza tym konto klienta nadal w innej walucie, to co, przerzucic mu na
    inne konto, bez prowizji, a nawet z ujemna ?
    No bo przerobic nr konta przychodzacego w przelewie ... oj, lepiej nie

    J.