  • Data: 2004-06-13 18:50:31
    Temat: Re: Bank na Allegro ;-)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    KK napisał:

    > Najwyżej??? Ten gość wprost pisze o lokacie - a on nie ma prawa
    > przyjmować wkładu pieniężnego. On nie ogłasza, że komuś pożyczy kasę
    > ale, że przyjmie wkład terminowy.

    Pewnie, że nie może przyjmować. To tak jak ja bym się ogłosił, że
    zakładam bank i dawajcie ludziska wpłacajcie mi pieniądze a ja sobie
    nimi poobracam. To na cholerę były by te wszystkie pozwolenia, licencje,
    itepe. na świadczenie usług finansowych. Allegro już o dawna wali w ch..
    z SuperSprzedawcami. Po prostu ma procent od sumy sprzedaży i nie chce
    tracić zysku. Ciekawe co by zrobili, gdyby ktoś "życzliwy" zgłosił to do
    Prokuratury. Albo nagłośnił w mediach i narobiłby im trochę smrodu. Pora
    chyba podesłać paru osobom ten wątek do poczytania.

    K.