  • Data: 2009-03-28 10:34:40
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:35:10 +0100, Baloo napisał(a):

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Prawo pracy jest w miarę ok, ale inne durnowate przepisy do tego stopnia

    ROTFL. Jest do dupy. Prawo pracy to taki bełkot, jakiego nigdzie chyba nie
    ma indziej. To dupochron dla zwiącholi, a szaremu pracownikowi nic nie
    daje, poza tym, że nie może pracować tak, jak jemu i pracodawcy wygodniej.

    Przykładzik:

    Jest sobie drukarnia. Jak to w drukarni, są okresy wzmożonej pracy, są
    okresy przestoju. Pracodawca zatrudnia ludzi na umowę-zlecenie. Robi tak,
    choć wolałby ich mieć na etat. Pracownicy też woleli by mieć etat.
    Niestety, nie da się zgodnie z przepisami. Nie da się, bo prawo pracy nie
    przewiduje takiej możliwości, że przez tydzień zapieprzasz po 16 godzin
    dziennie, a potem masz dwa tygodnie wolne.

    > To przegięcie w drugą stronę. No chyba, że marzy Ci się powrót do jaskini.

    Znaczy gdzie jest przegięcie w tym, że jeśli ja chcę, to mogę ze swoim
    zrobic to, co ja chcę?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356