  • Data: 2002-05-20 20:24:54
    Temat: Re: Bajer w LG net
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 May 2002 13:27:28 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Dostepne srodki zwykle informuja o stanie srodkow wlasnych + przyznany
    >debet/limit kredytowy - blokady.
    >W wypadku LG jest to niestety tylko srodki wlasne + przyznany
    >debet/kredyt gdyz nie ma onlienowego polaczenia z centrum obslugujacym
    >karte.
    >Wiec jaks funnkcjonalnosc ta rubryka ma, ale nie taka jaka myslales
    >:).

    Teraz to juz jestem calkiem skolowany - bo zwykle Ci wierzylem. :-(
    Dostalem odpowiedz z LG i tam twierdza znow cos innego. :-))) Otoz
    oni tlumacza, ze to co odczytalem na witrynce, na swoim koncie, bylo
    prawidlowe (czyli jak w innym poscie napisalem, mialem do dyspozycji
    156,44zl., ale nie moglem nic z nimi zrobic, bo bankowy modul
    autoryzacji kart przypisanych do konta nie funkcjonowal wlasciwie...
    Czyli 'dostepne srodki' odpowiadaja realnie dostepnym srodkom, a to
    ze nie moglem placic karta, nie mialo nic wspolnego z moim stanem
    konta...

    No coz, awarie zdarzaja sie w najlepszej rodzinie.

    --
    KK