  • Data: 2010-01-27 19:45:52
    Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło
    wyjątkowo.

    > U mnie dla pod linkiem "Zestawienie blokad - Allekarta kredytowa"
    > na dole strony pisze:
    > "Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji
    > dokonanych kartą w ciągu ostatnich 7 dni. Niektóre z nich mogą być już
    > rozliczone na rachunku karty. Prosimy o sprawdzenie aktualnie dostępnych
    > środków na rachunku karty."
    > Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.

    Problem polega na tym, że mimo rozliczenia transakcji środki dostępne
    są jeszcze pomniejszone o kwotę blokady (nie wszystkie transakcje -
    niektóre).
    Krótko mówiąc przez tydzień klient ma środki dostępne mniejsze o
    _dwukrotność_ kwoty transakcji, co boli zwłaszcza jeśli płaciło się
    debetówką.