  • Data: 2010-01-27 18:28:31
    Temat: Re: BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-26 19:09, blad pisze:
    > Po zaksiegowaniu platnosci na Neste blokada na koncie24.pl wisiala
    > jeszcze 7 dni - wiadomo na Neste blokują zapodany limit tankowania np.
    > 250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
    > Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?
    >
    > Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło wyjątkowo.

    U mnie dla pod linkiem "Zestawienie blokad - Allekarta kredytowa"
    na dole strony pisze:
    "Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji
    dokonanych kartą w ciągu ostatnich 7 dni. Niektóre z nich mogą być już
    rozliczone na rachunku karty. Prosimy o sprawdzenie aktualnie dostępnych
    środków na rachunku karty."
    Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.