eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] BRAWA!!!Re: [BZWBK] BRAWA!!!
  • From: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a124d3$ilc$1@news.onet.pl> <3...@n...vogel.pl>
    Subject: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Date: Thu, 3 Jan 2002 22:36:38 +0100
    Lines: 45
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1010093775 kenny.kom-net.pl (3 Jan 2002 22:36:15 +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.vogel.pl!nnrp
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:151636
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał w wiadomości
    news:3c34c6b0@news.vogel.pl...
    > Ludzie, ich system to jest ŚMIERDZĄCA KUPA a nie profesjonalny system
    > bankowy. Jak mogą być w Internecie widoczne jako wykonane operacje, które
    > nigdy nie doszły do skutku i nie ma ich odnotowanych na koncie w oddziale?
    W
    > przypadku kont prowadzonych w oddziałach mających system Zorba (chyba
    > większość byłego BZ), jeśli ktoś korzysta z Internetu to wszystko się
    kwasi
    > i dzieją się cuda, o jakich się informatykom nie śniło. Np., mimo użerania
    > przez pół roku, za grudzień znów nie widzę w Internecie operacji pobrania
    > prowizji za prowadzenie konta i dopisania odsetek. Zgłaszałem im te
    problemy
    > bodajże w kwietniu. I czasem było widać, ale najwyraźniej pier... się
    dalej.
    > Ten internetowy system pisały i lepiły z Zorbą chyba kompletne półgłówki.
    > Już nie wspomnę, że bodajże od maja, kiedy wprowadzili usługę internetową
    > NIE DODALI do systemu NIC NOWEGO. Jedyną zmianą było z tego co pamiętam
    > zwiększenie długości opisu przelewu.


    To wszystko prawda, co jest napisane powyżej (niestety). Zjawisko jest
    bardzo proste do wyjaśnienia. Po prostu Softbank nie dograł oprogramowania
    między sobą. Skutek jest taki, że transakcje wpadają do zbiorów dziennych
    już PO przetworzeniu danych. Operacja jest w zbiorze dziennym, transakcja
    widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór dzienny
    już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to dzwonić do
    oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby mieć
    względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie) na
    pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do ICBS-a.
    Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl
    ICQ: #452256072



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1